Recenze Renault Kadjar – stvořený pro rodinnou pohodu i výlety

Renault Kadjar patří k populárním crossoverům střední třídy, který dokáže upoutat elegantním designem, širokou nabídkou motorů a vyváženou cenou. Od svého představení (renault kadjar 2015, renault kadjar 2016, renault kadjar 2017 atd.) se stále zdokonaluje, až po moderní verze (např. renault kadjar 2022, renault kadjar 2023, renault kadjar 2024). Díky vyšší světlé výšce, pohodlnému interiéru a výkonným motorům (včetně dieselů i benzinových 1.3 TCe) je vhodný pro rodiny s dětmi, firemní flotily i sportovně založené řidiče.

Tento model konkuruje v nabitém segmentu SUV, kde musí soupeřit s vozy jako Nissan Qashqai nebo Škoda Karoq. Jeho význam pro trh spočívá v atraktivním poměru cena/výkon a široké paletě výbav. Pokud hledáte prostorný a moderně navržený vůz pro každodenní ježdění ve městě, rodinné výlety nebo občasné výpravy do lehčího terénu (např. renault kadjar 4×4), Kadjar je sázkou na jistotu. „Tento vůz se stane odrazem stylu a pohodlí v dynamickém světě,“ a to zejména pro ty, kdo ocení komfort, prostornost a Francouzi typickou designovou jedinečnost.

Historie modelu a pověst značky

Renault poprvé uvedl Kadjar v roce 2015 jako odpověď na rostoucí poptávku po crossoverech. Koncept byl inspirován úspěšným Nissanem Qashqai (s nímž dokonce sdílí platformu), ale Renault vnesl vlastní design a charakteristické prvky interiéru i exteriéru. Kadjar se časem dočkal několika modernizací: v letech 2016–2017 přišly drobné úpravy výbav, renault kadjar 2018 přinesl aktualizaci designu přední masky a světel.

Historie modelu Renault Kadjar

Díky pověsti značky Renault jako výrobce pohodlných a designově zajímavých vozů získal Kadjar stabilní oblibu. renault kadjar recenze často zdůrazňují pohodlí v jízdě a slušnou spolehlivost. Hodnocení majitelů oceňují hlavně ergonomii kabiny, klidný chod motorů (zejména renault kadjar 1 3 TCe či renault kadjar 1.6 dci recenze) a vyvážený poměr mezi cenou a kvalitou.

Ve srovnání s předchozími modely SUV od Renaultu, jako Koleos (vyšší třída), Kadjar cílí na cenově dostupnější segment. renault kadjar 2020 a novější ročníky (renault kadjar 2021, kadjar 2022, kadjar 2023) nabízejí lepší konektivitu, moderní asistenční systémy a menší spotřebu paliva.

Rok / Verze Klíčové vlastnosti
2015 Představení modelu, sdílená platforma s Nissan Qashqai
2017 Drobné úpravy designu, lepší výbava
2018–2019 Facelift: modernější světla a maska, vylepšené motory
2020+ (2021,2022) Další asistenční systémy, vylepšené infotainment, úspornější motory
2024? Potenciální nová generace / facelift, vylepšené hybridní technologie

Exteriér

Když spatříte Kadjar poprvé, upoutají vás příjemně zaoblené linie, které kombinují sportovní eleganci se solidním vzezřením SUV. Přední maska nese typické rysy Renaultu: masivní logo zasazené do chromované lišty, navazující na LED světla s charakteristickým denním svícením ve tvaru „C“. Boky vozu jsou lehce sošné, což odlehčuje robustnější spodní partie.

Exteriér Renault Kadjar

„Linie karoserie zdůrazňují dynamiku, i když vůz stojí na místě.“ To platí i díky mírnému sklonu střechy a výrazným blatníkům, které pojmou až 19palcová litá kola. renault kadjar rozměry se pohybují kolem délky 4,48 m, šířky 1,84 m a výšky 1,60 m, což ho řadí do kategorie středně velkých SUV, vhodných jak do města, tak na delší rodinné výpravy.

Zadní část vozu zdobí moderní svítilny propojené decentní chromovou lištou (zejména u novějších ročníků, renault kadjar 2019 a výše). V některých verzích (např. R.S. Line) najdete i sportovní doplňky: nasávací otvory s červenými akcenty, vyvýšený difuzor či kontrastní lišty kolem oken. Pokud hledáte atraktivní barvy, Renault nabízí paletu od neutrální bílé přes elegantní šedou až po výraznou červenou či modrou.

Barva Charakteristika
Bílá Glacier Klasická, vhodná pro firmy i soukromníky
Černá Étoile Elegantní, zvýrazňuje linie karoserie
Červená Flamme Sportovnější vzhled, upoutá pozornost
Modrá Cosmos Moderní, decentní podklad pro chrom prvky
Stříbrná Highland Konzervativní, snadno se udržuje

Interiér

Vstoupíte-li do kabiny Kadjaru, uvítají vás měkčené plasty a elegantní obložení na palubní desce. Materiály působí na dotek příjemně, zejména ve vyšších stupních výbavy. Prostor pro řidiče a spolujezdce je přehledně organizovaný, ergonomii umocňují logicky rozmístěné ovladače a dotykový displej infotainmentu.

Interiér Renault Kadjar

Sedadla nabízejí kombinaci komfortu a podpory, což oceníte při delších cestách. Ve verzi R.S. Line (či u jiných sportovně orientovaných paketů) mívají sedadla výraznější boční vedení, čalounění kombinující textil a koženku a drobné červené akcenty. Výbava Zen a Intens cílí více na rodinné uživatele, takže materiály mohou zahrnovat i jemné textilie s decentním dekorem.

Technologie a vybavení závisí na ročníku a stupni výbavy. renault kadjar 2019 či novější (kadjar 2020, kadjar 2021) disponují moderním infotainmentem s 7–9palcovým dotykovým displejem, integrací Apple CarPlay/Android Auto a množstvím asistenčních funkcí, včetně parkovací kamery či adaptivního tempomatu. Klimatizace bývá dvouzónová, což lépe obslouží odlišné nároky řidiče a spolujezdce.

Pokud jde o zavazadlový prostor, renault kadjar objem kufru se pohybuje kolem 472 litrů, což uspokojí většinu rodin. Po sklopení zadních sedadel (v poměru 60:40) se navíc výrazně zvětší ložná plocha, takže převážet lze i objemnější předměty.

Stupeň výbavy Sedadla (materiál) Palubní deska (povrch)
Life (Základ) Textil (odolný) Měkčené plasty, základní dekory
Zen Lepší textilie / koženka Část. měkčené, elegantní prvky
Intens / R.S. Kombinace alcantara / kůže, sport. nádech Kvalitní dekory, barevné akcenty

Technické vlastnosti

Pod kapotou renault kadjar najdete škálu benzinových a dieselových motorů, které pokrývají potřeby běžných i náročnějších řidičů. Oblíbený je zejména motor 1,3 TCe (renault kadjar 1.3 tce recenze), který nabízí slušný výkon i nízkou spotřebu, a to buď v manuálním, nebo automatickém (EDC) provedení. Starší verze (renault kadjar 1.2 tce recenze) byla o něco méně výkonná, avšak stále vhodná pro klidnou rodinnou jízdu.

Motor Renault Kadjar

Dieselové varianty (např. renault kadjar 1.6 dci recenze) vynikají kombinací nízké spotřeby a dostatečného točivého momentu – zvlášť pokud často cestujete po dálnici. U vybraných ročníků se setkáte také s pohonem 4×4 (kadjar 4×4), který zlepšuje trakci na kluzkém povrchu a dělá z vozu spolehlivějšího společníka na nezpevněných cestách.

Převodovky se liší podle motorizace – od klasického šestistupňového manuálu po automat EDC, jenž zajišťuje plynulé řazení ve městě i na dálnici. Odpružení je navrženo tak, aby ladilo s rodinným a cestovním charakterem vozu: Kadjar filtruje nerovnosti a poskytuje stabilitu i v zatáčkách.

Z hlediska dynamiky nepůsobí jako sportovní crossover, ale spíše jako pohodlný a spolehlivý každodenní vůz. Verze 4×4 zvládnou i lehčí terén, nicméně hardcore off-road není jejich doménou. Pokud však hledáte SUV, které si poradí s vyššími obrubníky a městskými výmoly, Kadjar je ideálním řešením.

Paket / Motor Výkon (kW) Převodovka Pohon Poznámka
1.2 TCe (115 k) ~85 6st. man./EDC Přední Starší verze, střední výkon
1,3 TCe (140–160 k) 103–118 6st. man./7st. EDC Přední/4×4? Vyšší výkon, modern. benzin
1.6 dCi (130 k) ~96 6st. man./EDC Přední/4×4 Diesel, úspora paliva
Novější mild-hybrid ? EDC/Manuál Přední Ekologičtější provedení (možné)

Funkčnost a komfort

Kadjar se dlouhodobě profiluje jako pohodlné SUV, jež nabízí dostatek prostoru pro čtyři až pět dospělých i s většími zavazadly. Díky vyšší střeše a jednoduše polohovatelným sedadlům se do vozu snadno nastupuje, což ocení nejen rodiny s malými dětmi. renault kadjar objem kufru činí kolem 472 litrů (v závislosti na motorizaci a ročníku), a při sklopení zadních sedadel se výrazně navýší – menší kusy nábytku či větší sportovní výbavu tak přepravíte bez problémů.

Rozmery Renault Kadjar

Na různých typech silnic reaguje Kadjar celkem jistě. V městských dopravních zácpách vás potěší měkčí nastavení podvozku a plynulé řazení automatické převodovky. Spotřeba může v hustém provozu stoupat, ale benzinové 1.3 TCe či diesel 1.6 dCi často zůstávají v rozumných mezích. Dlouhé cesty na dálnici zase umožňují využít tempomat a oceníte pohodlná sedadla. Při vyšších rychlostech se sice objeví mírný aerodynamický hluk, nicméně celkově Kadjar zůstává stabilní.

V případě špatných silnic nebo lehkého terénu může přijít vhod verze 4×4 (kadjar 4×4), kde pohon všech kol zlepšuje trakci. Bezpečnost na horších površích podporuje i vyšší světlá výška a odolný podvozek.

Verze Počet sedadel Objem kufru (základ) Max. objem (se sklopenými sedadly)
Kadjar (1.2 / 1.3 TCe) 5 ~472 l ~1478 l
Kadjar (1.6 dCi) 5 ~472 l ~1478 l

Technologie a bezpečnostní systémy

Základní asistenční systémy renault kadjar zahrnují ABS, ESP a sadu airbagů (čelní, boční, okenní). Ve vyšších výbavách můžete počítat s adaptivním tempomatem, hlídáním mrtvého úhlu, upozorněním na vyjetí z jízdního pruhu či automatickým nouzovým brzděním ve městě. Multimediální systém R-Link (nebo Renault Easy Link v novějších verzích) nabízí příjemné uživatelské rozhraní a podporu Apple CarPlay/Android Auto.

K inovacím patří i digitální přístrojový štít či parkovací kamera, přičemž renault kadjar 2023 a 2024 tyto prvky doplňuje ještě lepší konektivitou, například online navigací nebo aktualizacemi softwaru na dálku. Jedinečnou vlastností je možnost zvolit pohon 4×4 (pokud je k dispozici), díky čemuž Kadjar v některých verzích zvládne i zhoršené podmínky na silnici.

Praktickou novinkou se stalo i automatické parkování (park assist), které ocení zejména městští řidiči. Běžné verze nabízejí přední a zadní parkovací senzory, přičemž vyšší stupně přidávají 360° kameru či automatické přepínání dálkových světel.

Technologie / Asistent Základ (Life) Střed (Zen) Nejvyšší (Intens / R.S. Line)
Airbagy (čelní, boční, atd.) Ano (zákl.) Ano (rozšířené) Ano (kompletní)
Adaptivní tempomat Ne (volit.) Volitelně / Ano Ano (standard)
Infotainment (R-Link) 7″ 7–8,7″ (navigace) 8,7″ + online funkce
Park assist / 360° kamera Zadní senzory Zadní + park assist 360° kamera v top výbavě

Ekonomika

Co se týče spotřeby, benzinová verze 1.3 TCe se v kombinovaném cyklu drží kolem 6–7 l/100 km, přičemž dieselové modely (např. renault kadjar 1.6 dci) jsou schopny jezdit i za 5–5,5 l/100 km. V městském provozu se spotřeba zvýší o 1 až 2 litry, avšak oproti konkurenci zůstává Kadjar ve velmi dobrých hodnotách.

Ekonomika Renault Kadjar

Náklady na vlastnictví zahrnují pravidelnou údržbu, pojištění a případné opravy. Díly pro Kadjar nejsou dramaticky drahé, díky široké dostupnosti v servisech Renault. Pro úsporu nákladů je zajímavé sledovat renault kadjar nové vozy či skladové akce s vyřízenou zárukou a servisním balíčkem.

Z hlediska energetické účinnosti hybridní verze Kadjar zatím v klasické nabídce chybí, ale mild-hybridní prvky se v novějších ročnících objevují. Plná elektrifikace se možná objeví v budoucnu s blížícím se renault kadjar 2024, zatím ale není oficiálně potvrzen.

Verze / Motor Město (l/100 km) Dálnice (l/100 km) Kombinace (l/100 km)
1.3 TCe (140–160 k) ~7–8 ~5,5–6,5 ~6–7
1.2 TCe (115 k) ~8–9 ~6–7 ~7–8
1.6 dCi (130 k) ~6–7 ~5 ~5,5–6

Cena a výbava

Základní cena Kadjaru (v ročnících 2021–2023) se pohybuje zhruba od 550 tis. Kč, za což obdržíte benzinový motor s manuální převodovkou ve výbavě Life či Zen. Prostřední výbavy (Intens, případně Limited) startují kolem 600–650 tis. Kč, avšak obsahují už větší displej, lepší čalounění a pokročilejší asistenty. Pokud toužíte po verzi R.S. Line s designovými prvky a většími koly, připravte si klidně 700 tis. Kč a více.

renault kadjar nové vozy bývají často v akčních nabídkách, a tak lze narazit na zvýhodnění v podobě servisního balíčku, prodloužené záruky nebo navigace zdarma. Pokud hledáte vůz k okamžitému odběru, renault kadjar skladové vozy mohou přijít ještě levněji.

Ve srovnání s konkurencí (např. VW Tiguan, Hyundai Tucson či Kia Sportage) drží Kadjar příznivější cenovou hladinu a mnohdy lepší poměr výbavy k ceně. Pro rodinné či služební účely proto představuje atraktivní variantu.

Stupeň výbavy Hlavní prvky Orientační cena (Kč)
Life (Základ) 16″ kola, manuální klima, základní rádio od ~550 tis.
Zen LED světla, lepší sedačky, 7″ infotainment od ~600 tis.
Intens 8,7″ displej, dvouzónová klima, park. senzory ~650–700 tis.
R.S. Line Sport. design, 18–19″ kola, full LED, alcantara apod. 700+ tis.

Srovnání s konkurencí

Mezi hlavní konkurenty Kadjaru patří VW Tiguan, Škoda Karoq, Nissan Qashqai nebo Peugeot 3008. Tiguan se pyšní koncernovou kvalitou, bohatou nabídkou motorů TSI/TDI a prémiovým dojmem v interiéru, avšak cenovka je vyšší. Škoda Karoq rovněž vsází na praktičnost a spolehlivé koncernové motory, ovšem její design nemusí oslovit toho, kdo hledá francouzský šarm.

Nissan Qashqai je takřka bratr Kadjaru – sdílí hodně techniky a platformu. Qashqai bývá cenově srovnatelný, přičemž se liší spíše designovými a interiérovými prvky. renault kadjar recenze většinou zdůrazňují hezčí interiér a typickou pohodlnou jízdu, zatímco Qashqai nabídne jiné rozložení asistenčních systémů či odlišnou motorizaci (1.3 DIG-T).

Peugeot 3008 patří mezi crossovery, které se chlubí odvážným designem, špičkovou kabinou a kvalitním zpracováním. Cenově bývá mírně nad Kadjarem, zato vyniká futuristickou přístrojovou deskou a bohatou nabídkou motorizací včetně plug-in hybridů. Pro zákazníky, kteří chtějí kombinaci stylu a spolehlivosti, může být i tak Kadjar atraktivnější.

Z hlediska spotřeby se Kadjar drží v průměru (okolo 6–7 l/100 km) a ve verzích s 4×4 (kadjar 4×4) nabízí solidní trakci. Ten, kdo potřebuje výkonný diesel s pohonem všech kol, ocení 1.6 dCi (130 k) nebo 1.7 dCi (u některých ročníků). Pokud chce někdo ještě úspornější provoz, najde u konkurence hybridní SUV, avšak Kadjar si stále vede dobře kombinací ceny a zpracování.

Model Cena (Kč) Motory Spotřeba (komb.) Prostornost
Renault Kadjar ~550–750 tis. 1.3 TCe, 1.6 dCi, 4×4 ~6–7 l/100 km Velmi dobrá
Škoda Karoq ~600–800 tis. TSI, TDI ~5,5–7 l/100 km Praktická, oblíbená
Nissan Qashqai ~550–750 tis. 1.3 DIG-T, dCi ~5,5–7 l/100 km Sdílená platforma s Kadjarem
Peugeot 3008 ~650–900 tis. PureTech, BlueHDi, PHEV ~5–6,5 l/100 km Luxusní kabina, inovativní design

Zkušební jízda: zážitek z jízdy

Když jsem usedl za volant Renault Kadjar 1.3 TCe, okamžitě mě zaujal vysoký, avšak přirozený posez. Tento vůz nejen jezdí, ale i inspiruje – sedadla mě obklopila pohodlným polstrováním a volantu nechyběl vyvážený odpor, takže jsem se cítil jistě i při ostrých zatáčkách.

V městském prostředí se Kadjar pohyboval obratně, a to i díky relativně lehkému řízení a slušnému poloměru otáčení. Při popojíždění jsem ocenil kultivovaný chod motoru 1.3 TCe, který se při rozjezdech projevoval tiše a bez vibrací. Když jsem vyrazil na dálnici, potěšila mě nízká hladina hluku a komfortní naladění podvozku, jež odpružilo většinu nerovností.

Na okreskách jsem si vyzkoušel pružnost motoru – při předjíždění reagoval rychle a s dostatečným točivým momentem. Naklánění v zatáčkách bylo minimální, takže jsem si řízení vychutnával. Ano, není to žádný sportovní crossover, ale v dané třídě nabízí skvělý kompromis mezi pohodlím a schopnostmi v zatáčkách. Tento vůz nejen jezdí, ale i inspiruje k objevování dalších cílů za městem.

Celkově mi jízda připadala příjemná a klidná, bez jakýchkoli nervózních okamžiků. renault kadjar test tak potvrdil, že se jedná o parťáka, se kterým se snadno sžijete, ať už máte v plánu rychlou jízdu po dálnici nebo rodinný výlet k babičce.

Skryté náklady a nuance vlastnictví

Kromě pořizovací ceny je nutné počítat s občasnými náklady na údržbu. Výměna oleje, filtrů a dalších pravidelných dílů závisí na zvoleném motoru, ale náklady patří do běžného průměru SUV segmentu. Pokud máte diesel (1.6 dCi), dbejte na kvalitu paliva a občasné delší jízdy, aby filtr pevných částic netrpěl.

Náhradní díly pro Kadjar nejsou výrazně dražší oproti konkurenčním modelům. Může se stát, že u starších variant (kadjar 2016, kadjar 2017) budete řešit drobné potíže s elektronikou, ale většina servisů si s tím poradí rychle a za rozumné ceny. Pokud uvažujete o verzi 4×4, připravte se na lehce vyšší výdaje za servis převodovky a diferenciálu.

V extrémních podmínkách (mrazivé zimy, spalující léto) doporučuji sledovat stav akumulátoru, chladicích kapalin a pneumatik. Kadjar se však obecně osvědčuje i ve vyšších nadmořských výškách či na hrbolatých cestách, takže riziko neplánovaných oprav není vyšší než u ostatních SUV.

Zda je vhodný pro rodinu, práci nebo cestování

Pro rodiny je Kadjar díky prostornému interiéru a velkému kufru (472 l) rozhodně dobrou volbou. Zadní sedadla pojmou dvě dětské sedačky i se třetím pasažérem uprostřed (pokud nejde o příliš statnou osobu). Variabilita sedadel umožňuje pohodlně přepravovat kočárek či spoustu školních tašek.

Pokud vůz používáte k práci (např. firemní rozvoz, taxi), oceníte jeho komfort i snadné manévrování ve městě. Pro zástupce firemní flotily je Kadjar zajímavý i kvůli relativně nízkým provozním nákladům, zvlášť u dieselových verzí.

Na delších cestách se uplatní pohodlné sedadlo řidiče a přehledná palubní deska, multimediální systém s navigací a dobře odhlučněná kabina. Spotřeba je rozumná a při klidnější jízdě zůstává motor tichý a úsporný.

Jedinečné vlastnosti

Kadjar vyniká spojením atraktivního designu SUV s praktičností vozu pro rodinu. Málokterý konkurent v jeho cenové kategorii nabízí tak prostornou kabinu v kombinaci s relativně nízkou spotřebou a pohodlným naladěním podvozku.

Jedinečné vlastnosti Renault Kadjar

„Parkoviště, na které se dokonale vejde auto i do úzké městské kapsy“ je sice pro střední SUV výzvou, ale díky parkovacím senzorům a výbornému rejdovému úhlu se Kadjar i s většími koly (např. 18″ nebo 19″) stále dokáže obratně pohybovat. To z něj dělá příjemného parťáka do městských džunglí i rodinných výletů.

Budoucí likvidita

Hodnota renault kadjar obvykle klesá tempem srovnatelným s konkurenčními SUV, jako je Qashqai či Karoq. Pokud se o vůz pravidelně staráte a dokládáte servisní historii, na sekundárním trhu se stále těší stabilní poptávce. Verze s pohonem 4×4 (kadjar 4×4) mohou být zajímavější pro kupce ve vyšších nadmořských výškách či na venkově.

Motory 1.3 TCe a 1.6 dCi patří k osvědčeným jednotkám, což posiluje důvěru zájemců o ojetý Kadjar. Také design, jenž stále vypadá moderně, přispívá k udržení vyššího zůstatkového jmění. Proto Kadjar představuje dobrou volbu, jestli chcete auto na několik let, aniž by ztratilo výraznou hodnotu.

Výhody a nevýhody

Výhody a nevýhody Renault Kadjar

Výhody

Nevýhody

V závěru lze říct, že Kadjar vyhoví většině běžných uživatelů – rodinám, firmám i dobrodružnějším duším, co občas chtějí vyjet mimo asfalt.

Balíčky služeb a pojištění

Renault standardně nabízí prodlouženou záruku a různé balíčky servisních úkonů, díky nimž si můžete fixovat běžné provozní náklady (výměna oleje, filtrů) na několik let. Doplňkové služby se týkají i asistenčních programů pro případ nehody či poruchy, a to nejen v ČR, ale i v zahraničí.

Pojištění kadjaru záleží na motorizaci a výbavě. Vyšší výkon motoru (např. 1,3 TCe 140–160 koní) znamená o něco dražší havarijní pojištění. Verze 4×4 se mohou pojistit lehce nad průměrem, avšak rozdíl není nijak drastický ve srovnání s konkurenčními SUV.

Balíčky prodloužené záruky mohou krýt většinu dražších oprav do 5 let či 100–150 tis. km, což rodiny či firmy často vítají. Pokud zvažujete koupi renault kadjar nové vozy, vyplatí se sledovat akční nabídky, jež mohou zahrnovat i výhodné financování s pojištěním.

Závěr

Renault Kadjar spojuje atraktivní design, komfortní podvozek a prakticky řešený interiér, což z něj činí jednu z nejoblíbenějších voleb v segmentu kompaktních SUV. Široká nabídka motorů (1.2 TCe, 1.3 TCe, 1.6 dCi) vyhoví různým jízdním stylům – ať už preferujete klidnou městskou jízdu nebo delší dálniční provoz. Pro milovníky robustního vzhledu existuje i verze 4×4, ačkoli na trhu není tak běžná.

Osobně si myslím, že Kadjar je ideální pro rodiny a aktivní lidi, kteří hledají spolehlivost, dostatek prostoru a vyváženou cenu. Na co si dát pozor? Například na ročník, motorizaci a servisní historii. Tento vůz se stane odrazem stylu a pohodlí v dynamickém světě a dobře zvládne každodenní výzvy na silnici.

Často kladené otázky

Jaká je skutečná spotřeba renault kadjar 1.3 tce recenze?

V kombinaci se pohybuje kolem 6–7 l/100 km, podle stylu jízdy a převodovky (manuál/EDC).

Mohu sehnat renault kadjar 4×4 i u nás?

Ano, některé verze se 4×4 se nabízely (obvykle diesel 1.6 dCi), ale není to masivně rozšířená varianta na našem trhu.

Která motorizace je nejvhodnější pro dálniční provoz?

Diesel 1.6 dCi (130 k) nebo silnější 1.3 TCe (150–160 k) s EDC převodovkou bývají dobré pro dlouhé trasy.

Jak je to s objemem kufru?

renault kadjar objem kufru činí okolo 472 litrů, se sklopenými sedadly se blíží 1500 litrům.

Jak se Kadjar liší od sesterského Qashqaie?

Sdílejí platformu, avšak design a interiér Kadjaru je typicky francouzsky pojatý, mnohdy levnější v základní výbavě.

Je k dispozici hybrid nebo elektrická verze?

Zatím ne naplno, mild-hybrid se objevil u některých ročníků, plný hybrid či elektrická verze prozatím oficiálně v ČR není.

Jaké renault kadjar rozměry nabízíte?

Délka cca 4,45 m, šířka 1,84 m a výška 1,60 m, což ho řadí mezi kompaktní SUV.

Exit mobile version