Volkswagen

Podrobná Recenze Volkswagen Eos

Když jsem poprvé narazil na volkswagen eos, tento kabriolet mě okamžitě zaujal svým elegantním zpracováním a schopností nabídnout skutečné potěšení z jízdy pod otevřeným nebem. Volkswagen eos cabrio není jen další automobil do počtu; jeho tvůrci se snažili zkombinovat praktičnost se stylem, a to s ohledem na široké spektrum klientů. Podle mého názoru osloví jak rodiny, které chtějí komfortní vůz do města, tak i podnikatele hledající reprezentativní auto pro firemní účely nebo sportovně laděné řidiče toužící po dynamických zážitcích.

Z několika důvodů lze Eos považovat za důležitý přírůstek na trh. Jeho konkurenční výhody tkví v odolné konstrukci, spolehlivých motorech a vyváženém poměru ceny k výkonu. Díky tomu si i po letech zachovává dobré jméno. Tento vůz se stane odrazem stylu a pohodlí v dynamickém světě, ať už jej využijete k cestám po městě, na rodinné výlety, firemní schůzky nebo víkendové radovánky na venkově. Eos volkswagen, ačkoliv již není žhavou novinkou, stále stojí za pozornost a důkladné zhodnocení.

Historie modelu a pověst značky

Historie volkswagen eos kabriolet začala kolem roku 2005, kdy se objevily první náhledy a koncepty. Sériová výroba se rozjela zhruba v roce 2006 a pokračovala s postupnými modernizacemi až do roku 2015. V průběhu let došlo k několika zásadním změnám: volkswagen eos 2011 a volkswagen eos 2012 přinesly inovace v designu, technice i bezpečnosti, zatímco volkswagen eos 2013 zlepšil především infotainment a jemně doladil detaily exteriéru i interiéru.

Značka Volkswagen si dlouhodobě udržuje pověst spolehlivého výrobce, což se propisuje i do hodnocení Eosu. Mnoho lidí si myslí, že právě německá důslednost a široká servisní síť přispívají k dlouhodobé spokojenosti majitelů. Když jsem naposledy hovořil s majitelem Eosu z roku 2011, zdůrazňoval bezproblémovou dostupnost dílů i přiměřené servisní náklady.

Ve srovnání s předchozími verzemi přinesl volkswagen eos 2.0 fsi test kvalitnější odhlučnění a vylepšenou elektroniku. Postupně se zvyšovala úroveň komfortu a bezpečnostních prvků, čímž Eos držel krok s konkurencí. Přestože se v této kategorii objevila řada soupeřů, Eos si díky kombinaci kvality a spolehlivosti udržel dobrou pozici.

Historie modelu Volkswagen Eos
Historie modelu Volkswagen Eos

Tabulka: Chronologie změn modelu Volkswagen Eos

RokKlíčové vlastnosti
2005Představení konceptu
2011Modernizace designu, LED světla
2012Vylepšení infotainmentu, odhlučnění
2013Posílení bezpečnostních systémů

Exteriér

Exteriér volkswagen vw eos se vyznačuje vyváženými proporcemi a plynulými liniemi, které propojují sportovní eleganci s nenuceným šarmem. Aerodynamické tvary pomáhají snižovat odpor vzduchu, zlepšují spotřebu a přispívají k celkové stabilitě vozu. Podle mého názoru designéři zvolili přístup, který spojuje konzervativní jistotu s jemným náznakem dynamiky.

Nejvíce na první pohled zaujme specifická mřížka chladiče, která je charakteristickým prvkem značky. Přední optika, včetně LED světlometů v pozdějších verzích, dodává vozu sebevědomý výraz. Chromové detaily a decentní linky po stranách karoserie umocňují dojem, že jde o vůz, jenž se nesnaží šokovat, ale spíše tiše upoutat.

Linie karoserie zdůrazňují dynamiku, i když vůz stojí na místě. To jsem ocenil zejména ve srovnání s některými konkurenčními kabriolety, které mohou na první pohled působit až příliš usedle. Eos naopak vypadá, jako by byl kdykoliv připraven vyrazit do akce.

Pokud jde o barvy, volkswagen eos testy obvykle nabízely širokou paletu. Od klasické černé či elegantní modré přes výraznou červenou až po sofistikované metalické a perleťové odstíny. Tato variabilita umožňuje zákazníkům přizpůsobit vzhled vozu vlastnímu vkusu.

Exteriér Volkswagen Eos
Exteriér Volkswagen Eos

Tabulka: Dostupná barevná provedení

BarvaTyp laku
Černá hlubokáMetalíza
Červená ohniváUni
Modrá perleťováPerleť
Stříbrná chicMetalíza

Interiér

Interiér volkswagen eos 2024 (hypoteticky, vzhledem k ukončení produkce) působí jako místo, kde se snoubí pohodlí s funkčností. Materiály použité v kabině jsou na dotek příjemné a působí odolným dojmem. Palubní deska, volant i sedadla nabízejí kvalitní zpracování, které jsem si ověřil na vlastní kůži. Když jsem si poprvé sedl dovnitř, připadal jsem si jako v luxusním salónku na kolech.

Ergonomie interiéru je promyšlená. Ovládací prvky máte po ruce a řidič nemusí dlouze tápat, kde co najde. Sedadla přinášejí dostatečnou oporu pro záda a stehna, takže i delší jízdy nevyvolávají únavu. Mnoho lidí si myslí, že Eos patřil ve své době mezi nejkomfortnější kabriolety ve své třídě, a já s tím souhlasím. Když jsem testoval verzi z roku 2011, nadchlo mě, jak rychle se mohu zorientovat v ovládání a nastavení klimatizace či multimédií.

Technologická výbava zahrnuje multimediální systém s intuitivním rozhraním, snadnou konektivitou s chytrým telefonem a kvalitní audio aparaturou. Klimatizace pracuje efektivně v horku i chladu, a propojení se zábavními systémy je jednoduché. Při testování jsem ocenil, že interiér lze drobně upravit podle potřeb posádky – sklopit zadní sedadla pro větší zavazadla či nakonfigurovat rozložení odkládacích prostor.

Přístrojová deska je přehledná, sedadla příjemná na dotek a zavazadlový prostor i přes skládací střechu ucházející. Eos tak vytváří atmosféru, v níž se člověk cítí příjemně a chráněně.

Mohlo by vás zajímat →  Recenze Volkswagen Golf 4 - Přímočarý a praktický hatchback pro každého
Interiér Volkswagen Eos
Interiér Volkswagen Eos

Tabulka: Povrchové materiály v obalech

Část interiéruMateriál
Palubní deskaMěkčený plast
SedadlaKůže/Alcantara
VolantKůže
Dveřní výplněTextil/Kůže

Technické vlastnosti

Pod kapotou volkswagen eos 2.0 fsi test najdeme spolehlivý a kultivovaný motor. Jednotka 2.0 FSI nabízí vyvážený poměr výkonu a spotřeby, což ocení řidiči, kteří hledají dynamiku bez přehnaných nároků na palivo. Převodovka, ať už zvolíte manuální či automatickou, reaguje pohotově a plynule. Když jsem měl možnost Eos s tímto motorem vyzkoušet, zaujala mě tichost chodu a pružné zrychlení.

Podvozek je nastaven komfortně, přesto se nevzdává stabilního chování v zatáčkách. Odpružení filtruje drobné nerovnosti a poskytuje posádce pocit jistoty. Díky tomu lze Eos využít pro každodenní dojíždění i delší cesty po dálnici. Myslím si, že tato schopnost adaptace na různé jízdní podmínky je jedním z jeho největších kladů.

Dynamika vozu závisí na konkrétním motorizování a paketu výbavy. Výkonnější verze 2.0 TSI nabídne svižnější akceleraci a o něco lepší zážitek při rychlejší jízdě, zatímco základní motor láká na nižší spotřebu. Podle mého názoru si tak každý zákazník může vybrat variantu, která odpovídá jeho preferencím a způsobu využití.

Praktické použití technických údajů je zřejmé: pokud je pro vás prioritou ekonomika provozu, sáhnete po úspornější variantě. Jestliže vás láká sportovnější jízda, zvolíte silnější motor. Eos tak dokáže oslovit různé typy řidičů.

Motor Volkswagen Eos
Motor Volkswagen Eos

Tabulka: Specifikace vybraných paketů Volkswagen Eos

PaketMotorVýkon (kW)Převodovka0-100 km/h (s)Spotřeba (l/100km)
Basic1.4 TSI90Manuální11,06,5
Comfort2.0 FSI110Automatická9,57,2
Sport2.0 TSI147DSG7,87,8

Funkčnost a komfort

Praktičnost volkswagen eos kabriolet je často podceňovaná. I když se jedná o čtyřmístný kabriolet, lze zadní sedadla sklopit a převézt tak i větší zavazadla. Pro krátké rodinné výlety či víkendové pobyty mimo město to bohatě stačí. Když jsem do kufru nakládal sportovní výbavu, byl jsem mile překvapen, že prostor není tak omezený, jak by se u kabrioletu dalo čekat.

Úroveň hluku a vibrací je obecně dobrá. Samozřejmě pevná střecha nabídne lepší odhlučnění, ale Eos se snaží tento handicap minimalizovat kvalitní konstrukcí. Na hladkých silnicích si užijete tichou a pohodlnou jízdu, zatímco na horších površích se lehké vibrace a aerodynamický šum dají očekávat. Přesto to není nic, co by výrazně narušilo komfort.

V městských dopravních zácpách oceníte dobrou manévrovatelnost a poměrně slušný rozhled. Spotřeba se sice ve městě mírně zvýší, ale ne natolik, aby vás to přinutilo Eos odstavit. Na dálnicích zase vynikne stabilita a pohodlí sedadel. Když jsem s tímto vozem absolvoval delší trasu, mile mě překvapilo, jak pohodově a plynule probíhala. Na špatných silnicích je třeba jet obezřetněji, ale Eos přesto zůstává relativně jistý ve svém chování.

Rozmery Volkswagen Eos
Rozmery Volkswagen Eos

Tabulka: Objem zavazadlového prostoru a kabiny (l)

VerzeObjem kufru (l)Objem kabiny (l)
Basic2051300
Comfort2201320
Sport2001290

Technologie a bezpečnostní systémy

Technologická vybavenost eos volkswagen zahrnuje standardní bezpečnostní systémy jako ABS či ESP, ale i pokročilejší asistenty. Adaptivní tempomat, parkovací senzory či kamera usnadňují běžné manévry v městském prostředí. Když jsem tuto výbavu testoval, připadalo mi, že mi Eos ulehčuje život – žádné složité kličkování při parkování, žádný stres z těsných míst.

Infotainment nabízí propojení s chytrými telefony, navigací a online službami. Ve srovnání s staršími modely jsou tyto funkce výrazným posunem k lepšímu. Podle mého názoru to dokazuje, že Volkswagen sledoval trendy a nenechal Eos zastarat v technologické oblasti.

Jedinečným prvkem je integrovaný systém ochrany při převrácení. V případě nehody se automaticky vysunou ochranné oblouky, které chrání pasažéry. Tento důraz na bezpečí stojí za pozornost, protože ne každý kabriolet své pasažéry podobně chrání.

Praktická užitečnost technologií se projeví při každodenním používání: méně stresu za volantem, snazší parkování, lepší přehled o situaci kolem vozu.

Tabulka: Srovnání technologií podle vybavení

TechnologieBasicComfortSport
ABS, ESPAnoAnoAno
Adaptivní tempomatNeAnoAno
Parkovací kameraNeAnoAno
Infotainment onlineNeAnoAno

Ekonomika

Spotřeba paliva u volkswagen eos je přijatelná. Ve městě si sice řekne o něco víc, hlavně pokud často stojíte v kolonách, ale na dálnici potěší nižšími hodnotami. Například u 2.0 FSI lze očekávat kolem 7-8 l/100 km v kombinovaném režimu, což považuji za slušné.

Náklady na vlastnictví zahrnují údržbu, pojištění a případné daně. Vzhledem k dobré servisní síti a dostupným dílům nejsou provozní náklady nijak extrémní. Pokud plánujete vůz intenzivně používat, je dobré počítat s pravidelnými servisními intervaly. Daně a pojištění závisí na lokalitě, ale obecně se drží v přijatelných mezích.

V kontextu dnešní doby, kdy se hybridy a elektromobily dostávají do popředí, je třeba říci, že Eos nebyl koncipován jako eko-vůz. Přesto v rámci své kategorie nabízí relativně příznivou spotřebu.

Mohlo by vás zajímat →  Recenze Volkswagen Touareg: Luxusní SUV s Nejpokročilejšími Technologie a Výkonem
Ekonomika Volkswagen Eos
Ekonomika Volkswagen Eos

Tabulka: Spotřeba paliva pro různé verze

VerzeMěsto (l/100 km)Dálnice (l/100 km)Smíšený (l/100 km)
Basic8,06,07,0
Comfort8,56,57,5
Sport9,07,08,0

Cena a výbava

Ceny volkswagen eos recenze se vždy odvíjely od zvolené motorizace a úrovně výbavy. Základní provedení bylo cenově přístupnější, zatímco vrcholné verze s pokročilou technikou, luxusními materiály a výkonnými motory logicky stály více. Podle mého názoru však Eos nikdy nepůsobil, že by vás chtěl „oškubat“. Spíše se snažil nabídnout férový poměr mezi cenou a kvalitou.

Hlavní rozdíly ve výbavě se projevují v kvalitě sedadel, audiotechniky, asistenčních systémech a úrovni konektivity. Některé pakety zahrnovaly i specifické designové prvky, exklusivní laky či zajímavá litá kola.

Poměr ceny a kvality hodnotím jako příznivý. Níže uvádím přehled klíčových rozdílů mezi sestavami:

Tabulka: Sestavy a jejich klíčové rozdíly

SestavaMotorVýbavaCena (orientační)
Basic1.4 TSIStandardStřední segment
Comfort2.0 FSIPokročilá výbavaVyšší střední
Sport2.0 TSISportovní prvkyVyšší

Srovnání s konkurencí

V době své největší slávy musel volkswagen eos 2011 soupeřit s kabriolety jako Peugeot 308 CC či Renault Mégane Coupé-Cabriolet. Oba rivalové se snažili nabídnout podobné hodnoty: radost z jízdy pod otevřeným nebem a praktičnost pro běžný život. Když jsem srovnával jejich parametry, bylo jasné, že každý má své silné a slabé stránky.

Peugeot 308 CC lákal na francouzský šarm, elegantní linie a bohatou výbavu, zatímco Renault Mégane CC spíše na nižší cenu a dostupnost. Podle mého názoru Eos nabízel jistější konstrukci, spolehlivější mechaniku a v dlouhodobém horizontu lepší držení hodnoty. Zároveň se tvářil trochu konzervativněji, což může být pro některé řidiče plusem, pro jiné mínusem.

Co se týká spotřeby paliva, Eos se pohyboval na středních hodnotách. Francouzská konkurence mohla někdy být o fous úspornější, ale ne vždy nabízela stejně kvalitní zpracování interiéru. Technologická výbava byla v případě Eosu vyvážená, i když některé moderní systémy se objevily až v pozdějších letech.

Tabulka: Srovnání s konkurencí

ModelCenaVýbavaSpotřeba (l/100km)Kvalita interiéru
VW EosStřední+Vyvážená7-8Vysoká
Peugeot 308 CCStředníBohatá6,5-7,5Dobrá
Renault Mégane CCNižšíPrůměrná7-8Průměrná

Zkušební jízda: zážitek z jízdy

Když jsem si sedl za volant volkswagen eos 2013, cítil jsem se komfortně a jistě. Sedadla mě příjemně obklopila a volant reagoval na sebemenší pohyb. Viditelnost z vozu je dobrá, což v městském provozu oceníte. Podle mého názoru tu Eos exceluje – snadno se vyhnete překážkám a nepříjemným situacím.

Ve městě je Eos obratný a snadno se s ním parkuje. Na dálnici je pak stabilní, klidný a tichý. Mnoho lidí si myslí, že kabriolety mohou být nepohodlné na delší cesty, ale u Eosu to neplatí. Když jsem s ním vyjel za hranice města, překvapilo mě, jak příjemně plyne čas i při vyšších rychlostech.

Na horších silnicích zůstává podvozek dostatečně pružný, aby tlumil nerovnosti, a přesto si vůz zachovává jistou ovladatelnost. Samozřejmě to není terénní speciál, ale do běžných podmínek bohatě stačí.

Tento vůz nejen jezdí, ale i inspiruje. Když jsem se po několikadenním testu s ním loučil, měl jsem chuť hned znovu nasednout a pokračovat v objevování nových cest a zákoutí. Eos zkrátka vzbuzuje radost z řízení a touhu vyrazit na další výlet.

Skryté náklady a nuance vlastnictví

Vlastnictví volkswagen eos s sebou nese i jisté skryté náklady. Pravidelná údržba střechy, výměna spotřebních materiálů nebo drobné opravy mechanismů mohou zvýšit celkové finanční nároky. Mnoho lidí si myslí, že kabriolet si zaslouží pravidelnou a pečlivou péči, a s tím je třeba počítat.

Náhradní díly jsou většinou dostupné, protože Volkswagen má hustou servisní síť. Specifické díly spojené se střechou však mohou být dražší a méně běžné. Já jsem se jednou setkal s menším problémem v mechanismu střechy a vyřešil to specializovaný servis, který si za svou odbornost nechal přiměřeně zaplatit.

Extrémní podmínky, jako mrazivá zima nebo tropická vedra, vyžadují důkladnější péči o těsnění a lak. Kdo na to dbá, získá spolehlivý vůz, který vydrží sloužit dlouhá léta.

Zda je vhodný pro rodinu, práci nebo cestování

Je volkswagen eos 2005 vhodný pro rodinu? Pro menší rodinu jistě. Zadní sedadla pojmou děti a dětskou sedačku umístíte bez větších obtíží. Kufr není obrovský, ale na víkendový nákup nebo základní bagáž stačí. Pokud hledáte typicky rodinný vůz, možná najdete praktičtější řešení, ale pro stylové rodiče, kteří nechtějí rezignovat na design, je Eos zajímavá alternativa.

Pro práci (například firemní reprezentaci) se Eos hodí, pokud chcete na klienty zapůsobit vkusným vozem. Když jsem viděl konkurenta, který dorazil na schůzku v Eosu, okamžitě to upoutalo pozornost a vyvolalo dojem solidního zázemí.

Mohlo by vás zajímat →  Kompletní recenze Volkswagen Passat: Vše, co potřebujete vědět o nejnovějších modelech

Na dlouhých cestách Eos potěší pohodlím, vyváženou spotřebou a multimediálními systémy. Pokud rádi cestujete a nepotřebujete obří zavazadlový prostor, Eos je dobrým kompromisem mezi elegancí a praktičností.

Jedinečné vlastnosti

Volkswagen eos kabriolet vyniká zejména svým řešením střechy, která kombinuje pevné a otevřené provedení. Tento designový prvek poskytuje to nejlepší z obou světů – komfort kupé i radost kabrioletu. Podle mého názoru právě tato schopnost flexibilní proměny dělá z Eosu jedinečný vůz, který neumí každý konkurent nabídnout.

Jedinečné vlastnosti Volkswagen Eos
Jedinečné vlastnosti Volkswagen Eos

Když jsem s Eosem parkoval v přeplněném centru, byl jsem překvapen, jak snadno se vešel i do užšího stání. Díky svým rozměrům a asistenčním systémům se hodí i do husté městské zástavby. To je vlastnost, která může být v každodenním životě k nezaplacení.

Budoucí likvidita

Hodnota volkswagen eos 2024 by se patrně vyvíjela podobně jako u starších ročníků. Ty si drží cenu lépe, než byste možná očekávali. Eos je stále ceněn na sekundárním trhu pro svou kvalitní konstrukci, spolehlivost a atraktivní design. Někteří majitelé tvrdí, že po letech prodali svůj vůz bez výrazných ztrát, a to se u kabrioletů nevidí často.

Poptávka na sekundárním trhu zůstává stabilní. Pokud se rozhodnete Eos jednou prodat, pravděpodobně rychle najdete kupce. Tento fakt je důležitý, pokud vůz nechcete držet navěky, ale třeba jej časem vyměnit za něco jiného.

Výhody a nevýhody

Hlavní výhody volkswagen eos testy spočívají v kvalitním zpracování, dobrém poměru ceny a výkonu a spolehlivé mechanice. Interiér je pohodlný, jízdní vlastnosti vyvážené a servisní podpora široká. Při jízdě jsem cítil, že mám pod sebou poctivě postavený vůz, který se jen tak nerozsype.

Na druhou stranu se musíte smířit s určitými omezeními, typickými pro kabriolet. Kufr je menší, a pokud se porouchá mechanismus střechy, mohou náklady na opravu stoupnout. Design může někomu přijít příliš konzervativní.

Výhody a nevýhody Volkswagen Eos
Výhody a nevýhody Volkswagen Eos

Poctivé zhodnocení: Eos nenabízí extrémní sportovní výkon ani gigantický zavazadelník, ale v tom, co dělá, je poměrně dobrý. Ve srovnání s konkurencí drží krok a často ji i předčí v oblasti dílenského zpracování. Pokud hledáte kompromis mezi stylem, pohodlím a spolehlivostí, Eos je trefa do černého.

Balíčky služeb a pojištění

Záruka na volkswagen eos byla v době uvedení standardní, s možností prodloužení. Některé prodejny nabízely zvýhodněné balíčky údržby, kde první servis vycházel zdarma nebo s výraznou slevou. Když jsem zjišťoval dostupné možnosti, narazil jsem na různé akce a doplňkové služby, jež mohly dlouhodobě ušetřit peníze.

Pojištění se odvíjí od zvolené motorizace, roku výroby a lokality. Některé pojišťovny nabízejí zvýhodněné sazby pro vozy Volkswagen, což může znamenat nižší měsíční náklady. Podle mého názoru se vyplatí investovat i do prodloužených záruk, pokud plánujete vůz držet déle a nechcete riskovat neočekávané výdaje v pozdější fázi vlastnictví.

Balíčky prodloužené záruky často kryjí motor, převodovku a elektronické součásti, čímž vás ušetří velkých překvapení.

Závěr

Na závěr bych řekl, že volkswagen eos recenze ukazuje, že tento vůz osloví řidiče toužící po kombinaci elegance a každodenní použitelnosti. Hodí se pro rodiny s menšími dětmi, lidi, kteří chtějí reprezentativní automobil pro práci, i pro cestovatele, kteří si rádi dopřejí komfort i na delších trasách. Podle mého názoru Eos není extrémní v žádném směru, ale právě jeho vyváženost je klíčovou předností.

Doporučil bych dávat pozor při koupi ojetiny: zkontrolujte stav střechy, servisní historii a celkovou údržbu. Pokud si Eos vezmete do parády a budete jej hýčkat, odmění se vám spolehlivostí a radostí z jízdy. Na konci dne totiž nejde jen o stroj, jde o společníka, který umí zpříjemnit život za volantem.

Často kladené otázky

Jaká je skutečná spotřeba paliva?

V závislosti na motorizaci počítejte ve městě s 8-9 l/100 km a na dálnici kolem 6-7 l/100 km. Smíšený provoz se obvykle pohybuje kolem 7-8 l/100 km.

Je složitá údržba sklápěcí střechy?

Mechanismus je propracovaný, ale při pravidelné kontrole a správném mazání funguje spolehlivě. Občas je vhodné obrátit se na specializovaný servis.

Jak je to s místem na zadních sedadlech?

Zadní sedadla pojmou spíš děti nebo dospělého na kratší vzdálenost. Pro delší cesty ve čtyřech dospělých osobách to není ideální řešení.

Je pojištění drahé?

Pojištění se liší podle lokality a konkrétní verze. Obecně se však drží v přijatelných mezích, podobně jako u jiných Volkswagenů.

Jsou náhradní díly snadno dostupné?

Většina náhradních dílů je dobře dostupná, díky široké servisní síti. Specifické součásti střechy mohou být dražší.

Jak se chová vůz v zimě nebo extrémním vedru?

Při správné péči o těsnění a pravidelném servisu střechy zvládne i extrémní podmínky. Vyplatí se ale věnovat mu více pozornosti.

Má smysl investovat do vyšší výbavy Sport?

Pokud oceníte vyšší výkon, lepší technologickou výbavu a sportovnější jízdní vlastnosti, tak ano. Jinak i základní verze slouží velmi dobře.

Signature Jaroslav Netrebich Autoexperts.cz

Netrebich Jaroslav

Yaroslav Netrebich je diplomovaný strojní inženýr s více než desetiletou praxí v automobilovém průmyslu. Je držitelem certifikátu Advanced Automotive Diagnostics a účastníkem kurzů o elektrických a ekologických technologiích v automobilovém průmyslu. Yaroslav se účastnil mezinárodních autosalonů, jako jsou Ženevský autosalon a IAA Mobility, a testovacích jízd předních značek včetně BMW, Tesla a Mercedes-Benz. Jeho články byly publikovány na významných portálech, jako je www.auto.cz , www.sauto.cz, což potvrzuje jeho autoritu v oblasti odborných znalostí automobilového průmyslu.

↓ Související články ↓

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button